Vragen?

1. Bestellen

2. Betalen

3. Bezorgen

4. Terugsturen

5. Account

6. Privacy policy

7. Cadeaubon

 

1. Bestellen

Een bestelling plaatsen bij your wine online gaat in een aantal eenvoudige stappen:

  1. Klik bij het gewenste artikel op “bekijk”. Voeg het gewenste aantal toe, klik daarna op toevoegen aan winkelmandje. Hier zie je een overzicht van je bestelling. Kies hier om verder te winkelen, wens je dadelijk af te rekenen druk dan op bestelling afronden.
  2. Heb je al een account? Dan kun je hiermee inloggen. Heb je nog geen account dan vul je je gegevens in, het maakt de bestelprocedure bij een volgende bestelling  eenvoudiger, of reken af als gast
  3. In het volgende overzicht wordt gevraagd naar de factuur- en verzendgegevens
  4.  De verzendmethode is met b-post.
  5. In de één na laatste stap kun je jouw manier van betalen kiezen. Met de geïntegreerde hipay wallet  heb je de keuze om te betalen via: iDeal, visa, bancontact, mastercard, maestro, PayPal, Rembours…
  6. In de laatste stap kun je je bestelling voor een laatste keer controleren en bevestigen.

Nadat je bestelling is geplaatst ontvang je automatisch binnen enkele minuten een bevestiging van je bestelling op het opgegeven e-mailadres. Als je geen bevestiging hebt ontvangen, kan het zijn dat er problemen zijn met de e-mailserver of dat het opgegeven e-mailadres onjuist is. Je kunt dan een e-mail sturen met daarin de juiste gegevens, de bestelde artikelen en het moment waarop je de bestelling hebt geplaatst. Natuurlijk kun je ook telefonisch contact opnemen met your wine online op 0032(0)495/529502.

Indien je bestelling nog niet in behandeling is genomen, kun je deze nog annuleren door in te loggen in je account. Wil je bestelling wijzigen of heb je geen account, neem dan telefonisch contact op met your wine online op 0032(0)495/529502. Wijzigen en annuleren is alleen mogelijk wanneer je bestelling nog niet in behandeling is genomen.

Zodra de betaling van je bestelling is ontvangen, word je bestelling in behandeling genomen. Nadat je pakket verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een code om je pakket te volgen.

Alle vermelde prijzen zijn inclusief de wettelijk verplichte BTW.

  • Voedingsmiddelen | 6%
  • Overige producten | 21%

2. Betalen

Mollie 
Mollie is de virtuele portemonnee waarmee je via internet of mobiele telefoon betalingen, met de verschillende bank of kredietkaarten maar ook ideal,sofort,… kunt verrichten. Dit wordt veilig verwerkt via de beveiligde hipay terminal. Met hipay betaal je snel en veilig al je aankopen.

Via Rembours
Je kunt bestellingen ook bij aflevering betalen. In dit geval verzenden wij je bestelling onder rembours. Je betaalt het factuurbedrag na ontvangst van je bestelling aan de medewerker van bpost . Voor het betalen via Rembours vragen wij een extra vergoeding van € 20,- per bestelling.

Via PayPal
Met PayPal kun je veilig online betalen waar en wanneer je maar wilt. Om gebruik te kunnen maken van PayPal heb je een PayPal rekening nodig. Met PayPal word je bankrekening of creditcard gekoppeld aan je PayPal rekening waar je vervolgens een tegoed op kunt storten. Nadat je de betaling hebt goedgekeurd, wordt het bedrag automatisch afgeschreven van het tegoed op je PayPal rekening.

Cadeaubonnen of kortingscodes
Tijdens het inwisselen is het belangrijk dat je de unieke code van je cadeaubon/kortingscode  exact overneemt in het vakje kortingen.

Bij your wine online maken we gebruik van twee verschillende betalingsplatformen:

  • Mollie.
 Het platform voor betalingen voldoet aan de PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standaard). Wil je meer weten over Mollie? Mollie
  • Paypal. Het platform voor snel en veilig online betalingen. Paypal is een van de best beveiligde betalingsplatforms ter wereld. Wil je meer weten over betalen met Paypal? Paypal

Bestellingen die je doet in onze webshop kun je het beste vooraf betalen. Tijdens de bestelprocedure kom je vanzelf terecht bij het onderdeel betalen. Hier kun je de gewenste betaalmethode selecteren.

Je bestelling zal in behandeling worden genomen op het moment dat je betaling door ons is ontvangen.

Kies je voor het betalen via rembours, dan wordt je bestelling verzonden en vindt de betaling plaats bij het afleveren van je bestelling.

3. Bezorgen

Wijn laten leveren

Uw bestelling (vanaf €89 wordt gratis bij u thuisbezorgd in België en  €8,95 voor leveringen in Nederland of Duitsland, voor alle andere landen gelieve ons te contacteren. Bpost is onze partner voor de levering van onze goederen.

Bestellingen worden binnen 10  werkdagen bezorgd. Wanneer uw bestelling niet op voorraad is, wordt er contact met u opgenomen over de levertijd. Mocht de levertijd voor u niet acceptabel zijn, dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

Zodra de bestelling door ons is verzonden, ontvang je een e-mail met daarin een code. Met deze code kun je bij bpost de zending volgen. De kosten voor het bezorgen zijn gelijk aan de kosten voor het afhalen.

Waar kan ik terecht met andere vragen?

Wij zijn tijdens de kantooruren steeds telefonisch bereikbaar op het nummer 0032(0)495/529502. Buiten de kantooruren kunt u steeds emailen naar info@yourwineonline.be

4. Terug sturen

Indien de gekochte producten niet aan uw verwachtingen voldoet, mag u de ongeopende en onbeschadigde flessen binnen de 14 dagen na ontvangst zonder opgave van motief en zonder betaling van een boete binnenbrengen in ons depot en dit mits overhandiging van de begeleidende leveringsnota of factuur. Wij zullen de geretourneerde artikelen via een tegoedbon terugbetalen of omruilen.  We aanvaarden in geen geval retours van geopende flessen, tenzij het gaat om wijnen met kurksmaak.

We verbinden er ons om flessen met een kurkprobleem te vervangen op voorwaarde dat de klant de slechte fles (zo vol mogelijk) en met originele kurk terugbezorgt. Wij vervangen deze wijn met eenzelfde fles die op dat moment in verkoop is (dat kan een ander jaartal zijn). Wij betalen geen flessen terug.

In welke gevallen vervangen wij geen slechte flessen:

– wijnen die slecht zijn geworden door té lange bewaring (bv. frisse witte wijn die 4 jaar of ouder is)

– wijnen die geoxideerd zijn door uitdroging (slecht bewaard)

– wijnen die niet bij your wine online aangekocht werden

Is je bestelling deels of geheel stuk? Allereest onze excuses.  Wat kun je doen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op info@yourwineonline.com.

Is je bestelling deels of geheel verkeerd? Allereerst onze excuses. Wij vinden dit heel vervelend omdat je waarschijnlijk hebt uitgekeken naar je bestelling en niet ontvangt waar je op hebt gerekend. Wat kun je doen?   Neem contact op via e-mail of via telefoonnummer 0032(0)495/529502. Wij zorgen zo snel mogelijk voor een gepaste oplossing

5. Account

Bij Your Wine Online is het eenvoudig om een account aan te maken. links onderaan klik je op mijn account. Vervolgens vul je de gegevens in die worden gevraagd. Als laatst klik je op verzenden en je account is klaar. Uiteraard kun je ervan uitgaan dat er zorgvuldig met je gegevens wordt omgegaan.

Met een eigen account bij your wine online is het makkelijker om af te rekenen, want your wine online onthoudt je gegevens. Deze hoef je dus niet in te vullen bij elke bestelling. Daarnaast kun je een verlanglijst bijhouden, je bestelhistorie inzien en je persoonlijke gegevens wijzigen.

Je kunt te alle tijden de gegevens van je account wijzigen.

Klik hiervoor rechts bovenaan op de website op mijn account, hier log je je in bij ik ben al klant en

je komt op je persoonlijke gegevens pagina, klik bovenaan op instellingen.

Je kunt hier de volgende gegevens wijzigen: persoonlijke gegevens, wachtwoord, nieuwsbrief inschrijving.

Je kunt hier de volgende gegevens bekijken: persoonlijke gegevens,  bestelhistorie, puntensaldo

Om af te ronden druk op opslaan.

Ben je het wachtwoord van je account vergeten? Volg dan de onderstaande stappen om weer toegang te krijgen tot je account.

  1. Klik links onderaan de website op ‘Account’ en klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’
  2. Vul je e-mailadres in
  3. Er wordt een nieuw wachtwoord verzonden naar het opgegeven e-mailadres
  4. Log opnieuw in met het nieuwe wachtwoord en je kunt direct het wachtwoord weer wijzigen
6. Privacy Policy
Your wine online respecteert de privacy van de gebruikers van de website en draagt zorg voor de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken je gegevens om het afronden van je bestelling zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met je toestemming. Your wine online zal je persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van je bestelling. Your wine online handelt volgens de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

Your wine online gebruikt de verzamelde gegevens om de door zijn klanten bestelde producten te leveren. Als je een bestelling plaatst, hebben wij je naam, e-mailadres en afleveradres nodig om je bestelling uit te kunnen voeren. Met jouw toestemming gebruiken we je gegeven om je te informeren over de ontwikkelingen van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Indien je dit niet langer op prijs stelt, kun je ons dit laten weten door een e-mail te sturen.

Om je het winkelen op your wine online zo aangenaam mogelijk te maken, slaan wij je persoonlijke gegeven, de gegevens met betrekking tot je bestelling, met jouw toestemming op. Hierdoor kunnen wij de website personaliseren en je artikelen aanbevelen die je mogelijk interessant vindt.

In je your wine online-account slaan wij informatie op zoals je naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en aflevergegevens zodat je deze niet bij iedere nieuwe bestelling opnieuw hoeft in te vullen. Je hebt als klant te allen tijde recht op inzage, correctie of verwijdeing van je gegevens.

Gegevens over het gebruik van onze website en de feedback die wij krijgen van onze klanten en bezoekers, helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren.

Your wine online zal je persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van je bestelling. Wij en de door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van je gegevens te respecteren. Je persoonlijke gegevens zijn veilig bij your wine online. Wij waarderen het vertrouwen dat je in ons stelt en wij zullen uiterst zorgvuldig met je gegevens omgaan. Je gegevens zullen te allen tijde worden beschermd en vertrouwelijk worden behandeld conform wetgeving.

7. Cadeaubon

Gefeliciteerd u ontving een cadeaubon of kortingscode. Deze code bestaat steeds uit 15 tekens (Xx00XXxX0Xxx00X) en is hoofdlettergevoelig. Maak uw keuze uit ons ruim assortiment wijnen, voeg deze toe aan het winkelmandje , Ga naar het het winkelmandje en klik als u klaar bent met uw bestelling op Kortingscode invoeren. Voer hier de code in die bestaat uit 15 tekens, let op deze is hoofdletter gevoelig. Klik op enter n en u zal zien dat het bedrag wordt afgetrokken van het totaal, de code werd geaccepteerd en verwerkt.

Algemeen

Heb je al een account? Dan kun je hiermee inloggen. Heb je nog geen account dan vul je je gegevens in, het maakt de bestelprocedure bij een volgende bestelling eenvoudiger, of reken af als gast

In het volgende overzicht wordt gevraagd naar de factuur- en verzendgegevens

De verzendmethode is met B-post of een van onze andere partners

In de één na laatste stap kun je jouw manier van betalen kiezen. Met de geïntegreerde Mollie payment app heb je de keuze om te betalen via: iDeal, visa, bancontact, mastercard, maestro, PayPal,…

In de laatste stap kun je je bestelling voor een laatste keer controleren en bevestigen.

Nadat je bestelling is geplaatst ontvang je automatisch binnen enkele minuten een bevestiging van je bestelling op het opgegeven e-mailadres. Als je geen bevestiging hebt ontvangen, kan het zijn dat er problemen zijn met de e-mailserver of dat het opgegeven e-mailadres onjuist is. Je kunt dan een e-mail sturen met daarin de juiste gegevens, de bestelde artikelen en het moment waarop je de bestelling hebt geplaatst. Natuurlijk kun je ook telefonisch contact opnemen met your wine online op 0032(0)495/529502.

Indien je bestelling nog niet in behandeling is genomen, kun je deze nog annuleren door in te loggen in je account. Wil je bestelling wijzigen of heb je geen account, neem dan telefonisch contact op met your wine online op 0032(0)495/529502. Wijzigen en annuleren is alleen mogelijk wanneer je bestelling nog niet in behandeling is genomen.